عنوان یادداشت

تاثیر ایجاد بخش مزایا و معایب محصول در فروش بیشتر


نویسنده محمدرضا حسینیان راوندی
تاریخ
۶۰۰ بازدید
تعداد پسندیدن ۰ نفر
🤔 یه مشتری برای خرید محصول دنبال اینه که بدونه این محصول چه مزایا و معایبی داره؟
تا بتونه تشخیص بده که خرید این محصول براش صرف میکنه یا نه؟
برای همین بهتره در پست مربوط به توضیحات محصول در مورد مزایا و معایب محصول هم بنویسید.
می توانید به صورت جدول این کار را بکنید تا بهتر دیده بشه.

👎 اگه معایب اون محصول بیشتر از مزایاش باشه خب شما تصمیم میگیری اصلا چنین محصولی رو نفروشی!
تا اینکه محصولی بفروشی که عیب زیادی داشته باشه بعد مشتری ناراضی باشه و از اعتبار شما کم بشه.

👍 مگر اینکه مزیت‌هاش اونقدر زیاد باشه که معایبش زیاد دیده نشه.

✍️ اگه مزایا و معایبش نوشته بشه و رقبا چنین کاری نکرده باشن به سایت شما اعتماد بیشتری میکنه.

📖 اینکه شما به عنوان فروشنده اطلاعات بیشتری در مورد محصول بدهید تا اینکه اطلاعاتی ندهید در فروش محصول تاثیر زیادی داره.
اگه توضیحی نداده باشید ممکنه به سایت دیگری بره. و از اونجا خرید کنه.

🔍 وقتی طرف رفت تحقیق کرد و به جوابی رسید که شما در مورد محصول نوشتید ، مشتری در آینده اعتماد بیشتری نسبت به شما خواهد داشت.

🧐 این بخش امکان این را به مشتری میده که محصول رو با سایر محصولات مشابه مقایسه کنه. در صورتی که این امکان نباشه زمان بیشتری رو باید برای مقایسه و تحقیق بذاره.

این محتوا را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

آدرس کپی شد.