عنوان یادداشت

تبلیغات مناسبتی


نویسنده محمدرضا حسینیان راوندی
تاریخ
۲۵۱ بازدید
تعداد پسندیدن ۰ نفر
✍️ مناسبت‌ها فرصت‌هایی هستن برای کسانی که میخوان محصول یا خدماتشون رو بفروشن.

⁉️ چطوری از این فرصت‌ها استفاده کنیم؟


👈 راههای زیادی هست:

🎉 اگر فریلنسر هستی و برای مشتری‌های زیادی در گذشته کار کردی این فرصت خوبیه.
اگر مثلاً عید هست به مشتری‌های قدیمیت پیام بده و عید رو بهشون تبریک بگو.
به نظرم بهتره تبلیغ محصول یا خدماتی رو نکنی.
تبلیغ کارتو نکن که فکر کنه برای تبلیغ پیام دادی.
تبریک بگو و براش آرزوی موفقیت کن.
چون شما رو میشناسه امکان داره کاری داشته باشه و تا بهش پیام میدی به شما درخواست انجام پروژه بده. برای من بارها پیش امده که همینطوری مشتری قبلی مجدد بهم پروژه داده.

🎂 میتونی برنامه‌ای به نرم‌افزاری که برای مشتریت نوشتی اضافه کنی که تا روز تولدش شد و برنامه رو باز کرد براش یه سری اشکال مثل گل و نورافشانی نمایش داده بشه و پیام تبریک تولد براش نمایش داده بشه. اینو ببینه کیف میکنه 😁
یا اگه شماره تلفن یا ایمیل مشتریایی که از فروشگاهت خرید کردن رو داری با برنامه‌ای که نوشته شده براشون اتوماتیک پیام ارسال کنی و روز تولدشون رو بهشون تبریک بگی ، مثل کاری که اپراتورهای تلفن همراه انجام میدن.

⏳ ضرب الاجل یا تعیین وقت برای فروش محصول : از اول فرورودین تا 13 فروردین به مناسبت عید نوروز فرصت دارید محصولات ما را با 30 درصد زیر قیمت خریداری کنید!
به مناسبت شب یلدا میتوانید محصول ما را با 40 درصد زیر قیمت خریداری کنید.

✅ روش‌های زیادی هست که بتونی به عنوان فرصت ازشون استفاده کنی و تبلیغ کارتو انجام بدی فقط به نظرم باید مراقب باشی که باعث ایجاد مزاحمت نشی. همین که مشتری حس کنه که داری براش ارزش و احترام قائل میشی همین میتونه باعث بشه که جذب شما بشه.

📡 ما را در کانال تلگرامی زیر دنبال کنید تا از آموزش‌های جدید مطلع بشید:
https://t.me/doorkaarsho

این محتوا را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

آدرس کپی شد.