مشتری از کجا بفهمد این نمونه کار را شما تولید کردید؟
🤝 اعتمادسازی : مشتری از کجا بفهمه این نمونه کار را شما تولید کردید؟
🌐 معرفی وبسایت یا کانال یا پیج مشتریان در بخش نمونه کارها یکی از راههای اعتماد سازی هست. اینکه مشتری احساس کنه شما واقعا برای کسانی کار کردید. می تونی لینک سایت مشتری را در بخش نمونه کارها قرار بدی. مشتری لازم میدونه نمونه کارهای آنلاین شما را ببینه و بررسی کنه.
🤔 وقتی نمونه کاری رو به مشتری نشون میدید مشتری شاید به این فکر کنه که آیا این نمونه کارها از خودشه؟! چطوی بفهمم از خودشه؟! شاید همینطوری تو اینترنت یه چیزی پیدا کرده! و ادعا داره مال خودشه!
چون خیلی ها با این روش خودشون رو سازنده معرفی میکنن.
📣 اگه طراح سایت هستی می تونی در بخش فوتر وبسایت مشتری ، خودت رو به عنوان طراح سایت معرفی کنی و یا حتی آدرس سایتت رو لینک کنی.
اگه مشتری اجازه نداد می تونی در سورس سایت آدرس سایتت رو به عنوان #طراح_وبسایت قرار بدی و به مشتری نشون بدی تا مطمئن بشه شما این سایت رو ساختی.
می تونی در بخش کدهای css یا کدهای جاوااسکریپت توضیحی در مورد خودت و تخصص و سایتت قرار بدی.
💬 نمایش نظرات مشتریان در کانال یا پیج شما : بعضیا با اجازه ی مشتری نظر مشتری رو اسکرین میگیرن و قرار میدن.
این مورد را زیاد دیدم. حتی موردی دیدم که طرف فیلمی از مشتری میذاره تا ثابت کنه که محصولش درست کار میکنه
💠 این کارها صد در صد نمیتونه اعتماد مشتری رو جلب بکنه ولی بازم تاثیر داره ، باید توجه داشته باشی که هر آدمی یه شخصیتی داره و روش خاص خودش رو در شناخت شما داره.
شما با روش های بالا تلاش خودتون رو کردید. و این مهمه
این محتوا را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.